Quantcast
Jump to content

Pahokee at Hawthorne


561_Fan
 Share

Recommended Posts


22-12. Hawthorne at the half….Hawthorne is dominating the LOS when they have the ball and eating the clock. All they run is QB power and HB power off the zone read. PK has to adjust defensively and gain composure on offense (because they haven’t had the ball). 
 

Refs. Hope they come out and let the kids play in the second half. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, 561_Fan said:

Took it on the chin tonight. Defense opened the game with a pick 6 and it went downhill from there. 51-12. Once the ball started rolling downhill, we couldn’t stop it. 

Dang , Madison has a chance bc they do have a good defense they have been tested. But on offense Madison need touchdowns. Check they schedule cowboys will be ready. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, 561_Fan said:

44-12. Hawthorne. QB picked the worst time for a bad game. Hawthorne’s offensive game plan to eat the clock, forced us to get impatient. 3 ints and 2 pick 6s doomed us.

Good season.

Lucky hawthorne losing players next year alot. They are getting transfers literally.  But it ain't gonna work forever.  Most players not gonna go. Pahokee will be better next year big time and Madison too. 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Jesse said:

Dang , Madison has a chance bc they do have a good defense they have been tested. But on offense Madison need touchdowns. Check they schedule cowboys will be ready. 

Hawthorne is HUGE on their O-Line, they physically dominated us tonight. This wasn’t the type of Hawthorne team we’ve saw previously, they reminded me of the Newberry team with Cory Darden and Jalen Parks (size wise). Don’t think they completed a pass the first 3 quarters, we couldn’t stop the QB run

Link to comment
Share on other sites

Just now, Jesse said:

Lucky hawthorne losing players next year alot. They are getting transfers literally.  But it ain't gonna work forever.  Most players not gonna go. Pahokee will be better next year big time and Madison too. 

Kinda figured they got some new guys, I’ve never saw them with that many big guys. They’re very well coached and they won running the ball. We have a lot coming back, just have to replace our best OL/DL (same person)

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, 561_Fan said:

Hawthorne is HUGE on their O-Line, they physically dominated us tonight. This wasn’t the type of Hawthorne team we’ve saw previously, they reminded me of the Newberry team with Cory Darden and Jalen Parks (size wise). Don’t think they completed a pass the first 3 quarters, we couldn’t stop the QB run

Yeah madison faced them last season.  But that quarter back they got helps them. It's will be a game for madison bc they offense is bad at passing.  

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, 561_Fan said:

Kinda figured they got some new guys, I’ve never saw them with that many big guys. They’re very well coached and they won running the ball. We have a lot coming back, just have to replace our best OL/DL (same person)

Yeah Hawthorne is a super team like trenton was in 2015. 

Link to comment
Share on other sites

Hawthorne has Eastside HS whole offensive line that transferred in because of the former coach being fired and he was hired on Hawthorne staff; so they followed him. That was a bad game for the QB and he showed his freshmen side during the game. However, that will be the game the returning players will use for motivation to be a even more dominate next year.

561, you know players that are playing at other schools in Palm Beach County from the Glades area will want to comeback home to play at Pahokee! Now I want to see if the FHSAA will allow it like Hawthorne and many of the Dade schools are doing. I was told that PK Principal fought to get the freshmen QB year suspension reduced but why when schools are getting 5-15 transfers and you do not hear anything from FHSAA sanctioning those teams especially in Dade for example Hallandale. I am telling you, those kids will want to come home and play for PK because they have great upside but will FHSAA allow them? Blue Devils will be a great team for years to come!

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, BigBoyBall said:

Hawthorne has Eastside HS whole offensive line that transferred in because of the former coach being fired and he was hired on Hawthorne staff; so they followed him. That was a bad game for the QB and he showed his freshmen side during the game. However, that will be the game the returning players will use for motivation to be a even more dominate next year.

561, you know players that are playing at other schools in Palm Beach County from the Glades area will want to comeback home to play at Pahokee! Now I want to see if the FHSAA will allow it like Hawthorne and many of the Dade schools are doing. I was told that PK Principal fought to get the freshmen QB year suspension reduced but why when schools are getting 5-15 transfers and you do not hear anything from FHSAA sanctioning those teams especially in Dade for example Hallandale. I am telling you, those kids will want to come home and play for PK because they have great upside but will FHSAA allow them? Blue Devils will be a great team for years to come!

Oh yeah pahokee will be good. Madison gonna handle hawthorne tho. We ready and battle tested. And I agree everyone should be allowed to transfer. 

Link to comment
Share on other sites

On 11/26/2021 at 11:24 PM, Jesse said:

Lucky hawthorne losing players next year alot. They are getting transfers literally.  But it ain't gonna work forever.  Most players not gonna go. Pahokee will be better next year big time and Madison too. 

You fear Hawthorne because of what they did to you last year and are going to do again this year. Cornelius Ingram is as high quality person as you can find.

Madison can play in 1A with a 4A enrollment, but Hawthorne can't get transfers?

Grow up kid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share




×
×
  • Create New...